Toppen kväll :D

Igår började det med att jag, Rebecca o mamma gick o handlade. Blev en hel del.
Gick hem vilade lite grann. Sen var det bara att gå möta Rebecka o Isa. Hem o började fixa mig, blev lite stressigt o blev lite sen. Men det funkade iaf..
Sen senare kom Ida o Linn också, så blev det middag. Mums..

Efter maten blev det lite bål som jag hade gjort, var gott men smakade inte så mycket sprit. Men det är väl det som är menningen med bål. Blev massa prat, skratt och singstar..
Senare kom Christoffer med hans kompisar, trevliga killar där. Blev ännu mer sång eller ja rättare sagt vi skrek, undra vad dem tänkte om oss egentligen. haha.. Ena killen var pepp som fan på att sjunga, så var kul att de inte bara var vi tjejer.
Efter 11 tiden så drog vi ner till Joar, hade mer än gärnat kunnat stannat hemma för hade så jävla kul.
Ida o Rebecka åkte hem tyvär, men vi andra gick ner. Var mycket folk för att vara joar, träffade gamla kompisar. Blev mycket dans, bra dans låtar men var lite tröttsamt att dem spelade samma hela tiden.
Runt halv 3 drog vi därifrån, drog upp på stan o käkade. Sen var det bara att vandra hem, fyfan vad ont i fötterna jag hade. Kändes som vägen var hur lång som helst..

Födelsedagsfirande för mig :) Födelsedagsfirande för mig :) Födelsedagsfirande för mig :) Födelsedagsfirande för mig :) Födelsedagsfirande för mig :) Födelsedagsfirande för mig :) Födelsedagsfirande för mig :) Födelsedagsfirande för mig :)
"Mer bilder finns på facebook"

Det enda sämsta med hela kvällen var att min kamera gick sönder, skit ledsen o sur. Perfekt till min födelsedag, hade den bara gott sönder för en vecka sen kunde jag ju önskat mig en ny liksom. Inge bra läge, ingen kamera till min,elins, mammas födelsedag eller till Studentkryssningen. Men får hoppas jag hittar någon billig, för en kamera måste jag ha.. :'(

Annars så var den här kvällen toppen. 
Hade så sjukt jävla kul, med underbart folk. Länge sen jag hade så kul, mådde riktigt bra.. Tack för ni gjorde min kväll underbar och tack för dem fina presenterna ^^ Och tack mamma för jag fick ha det här, var skit kul att du o Päivi var med också:D <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

tack för en helskön kväll! synd bara på kameran, annars var kvällen toppel ju ;D ^^ älskar dig <3

2011-02-05 @ 20:57:18
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0