Vill tatuera mig

Är jätte sugen på att tatuera mig igen. Först måste jag egentligen fixa den jag har på magen, har sagt det snart i 2 år.. Men det kommer göra så ont + att de kommer kosta typ 2 tusen eller lite mer att göra klar o bygga på den. Men någon gång får jag väl ta mig råd till det, men är så mycket jag vill göra..

Jag har en fjäril på ryggen, änglarvingar på handleden, 4 stjänor på foten o en blomma på magen typ.. :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

du är inte ensam om att vilja tatuera dig haha! du vet ju hur länge jag snackat om min "gemina ad infinitum" med microdermals haha, men blir nog en annan text på handleden först eftersom jag och sara ska göra den tillsammans :P sen ska jag göra en fenix på halsen/nacken ^^

2011-02-22 @ 17:25:20
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0