Vin, middag och massa mys !

Har precis sminkat o klätt på mig, bara håret kvar. Tar det sist, det jobbigaste. För vet inte hur jag vill ha det. Förhoppningsvis så vill håret vara min vän ikväll. Sminket blev inte som jag hade tänkt mig, men det får duga för orkar inte göra om allt. Lite extra make up ikväll, blir ändå lite party..

Vid 4 kommer Viktoria o Mammas vän Päivi över och ska ta några glas vin innan vi går ner på stan o möter resten av släkten för att äta :) Myspys..

Blev bjuden av Rebecka att gå på"fest" eller med henne ikväll, eller mest chill fest antar jag.. Hade varit riktigt kul men orkar nog inte stressa iväg.. Så blir nog bara Enköping ikväll, vill inte ner på joar heller så dyrt.. Så vette fan vart man ska ta vägen sen, allt är ju stängt.. Men får säkert kul där nere på corner fast de mest är äldre bara. Om man inte har tur :P


Imorgon blir det dock Uppsala som är planerat i alla fall, så hoppas inget har ändrats.. Får checka läget senare och se.. Får se vad som händer då..

Hoppas ni får de kul ikväll ;D


Bjuder på lite bilder..
 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0