Akuten ..

Idag har jag varit på aktuten, min rygg o allt har inte blivit bättre dessvärre sämre.. Viste nästan innan att det inte var något brutet men lika bra att kolla upp det så man inte får problem senare. Har fått en riktigt smäll i muskeln i ryggen, en inre blödning i höften och en liten spricka i revbena. Så måste äta medecin och ta det lungt. Skönt att inget var brutet, men jag gillar inte att ta det lungt. Men har väl inget annat val :) Kändes bra när han sa att när revbena har läkt har nog det andra läkt och alla vet att revbena ta sin tid så nej det kändes inte bra alls. Men vad ska man göra, huvudsaken att inget var av eller så :)
Fick bara sitta där i 2½ tinmme, otroligt. Man brukar få sitta där närmare 6-8 timmar. Fast det ändå var mycket folk där, o alla hade typ ramalt ute, så inte bara jag som är klumpig..


sjukhus


Ikväll har mamma o jag myst med tacos. Jag kollade på någon helt sjuk film "Sex driver", vette fan vad det var för film. Vist den var faktiskt bra om man tar bort allt det sjukaste i filmen haha..
Ikväll blir det mer film o mys, har två filmer att välja mellan på tv så får se vilken det blir..

Puss Puss

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0