Mina föräldrar

Mina föräldrar är inte gifta eller tillsammans med varandra. Det tog slut när jag var 2 år ungefär.. Så jag börjar med att berätta om min älskade mamma..

Hon heter Janicke och fyller 45 snart i februari. Och har alltid bott i Enköping, hon gillar att spela spel på datan, lyssna på musik,  och hon gillar att dansa. Hon har inte tagit några kurser men varit påväg flera gånger.
 Vi har alltid haft bra kontakt, och stått varandra nära varandra. Jag har bott med min mamma sen jag föddes. Förutom att jag var hos min kontaktfamilj någon helg sådära.. Hon har ett hjärta av guld och finns alltid där för mig. Vi är som bästa vänner fast mor och dotter. Vist säger ju inte allt till henne som jag gör till mina vänner. Men säger det mesta och vi kan prata om allt, så himla skönt. Du har alltid kämpat för mig, när jag mådde som mest dåligt så fanns du där för mig och hjälpte mig egenom allt. Det var bland annat du som fick mig att vilja fortsätta leva efter det som hände och de var du som fick mig att må bra igen.. Vist kan vi bråka ibland och blivit lite mycket den senaste tiden, men känns som de blivit bättre sen vi satt och ner och pratade om det.. Och jag älskar dig mamma, du är bäst ! <3



Min Pappa heter Uffe eller Ulf, haha.. Bra koll känner jag att jag har, men vadå säger ju alltid pappa så vad fan.. Han är född 1958, och han kommer ifrån Göteborg från början, och har även bott i Stockholm, borlänge och Enköping. Vad jag vet.. Han spelade fotboll förut men fick lov att sluta för sina knän, se vad jag har fått mina onda knän ifrån.
Jag har aldrig bott hos min pappa, bara sovit över. Dem senaste åren har vi fått bättre kontakt och träffats mer. Känns riktigt skönt för mig. I ca 9 år nu har vi åkt till Kreta tillsammans, en grej som vi gör tillsammans för att få umgås med varandra, försöka komma varandra närmre och bara ha det trevligt..
Det är någonting jag kommer göra länge tror jag, bara skönt att få åka iväg med sin pappa ett tag.  Du är riktig snäll person, bryr dig om mig och jag vet att du finns där om det skulle vara något
Vi har haft våra jobbiga år tillsammans, men blivit bättre. Och det betyder så sjukt mycket för mig, och jag är så glad för det.  Jag kommer alltid att älska dig pappa <3




Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0