En helg i Stockholm !

I helgen åkte jag till Stockholm som jag skrev i slutet av förra veckan. I fredags gick vi ut och åt med några av hans arbetskamrater, sen gick vi till en pub och drack lite grann. Var trevligt o dem alla var jätte snälla. Jag var dock väldigt blyg o sa inte så mycket fören jag fick lite alkohol i kroppen. Men de var kanske inte så konstigt. I lördags var de menningen att jag skulle till Uppsala och festa men stannade kvar istället. Och vi tog det allmänt lungt bara, kolla film o bara låg i sängen hela dagen och kvällen.
Var kul att träffa honom efter så lång tid. Var en trevlig o mysig helg :)




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0