Framtiden !

Ofta man behöver Engelska B för att kunna läsa Grekiska på universitet. Jag har alltid velat kunnat det, och är något jag ska kunna. Har åkt till kreta i ca 9 år nu, som jag berättat förut. Har vänner där nere, så skulle vara jätte kul att komma ner dit och chocka alla genom att prata grekiska.. Men det kommer nog ta några år, om jag nu behöver ha Engelska b också :S
Sen alla skolor jag har hittat som jag vill gå på efter studenten så måste man ha Matte B eller Engelska B. Och jag har inte äns blivit klar med Matte A.. Så känns som mina hopp har försvunnit nu.. Har hittat en skola men dem tar bara in 18 st/termin, så vi får hålla tummarna.. Men hinner typ ändra mig hela tiden vad jag vill läsa, svårt att veta när man är 18 nästan 19 år att veta vad man vill bli och jobba med resten av framtiden..
Men men vi får se hur det blir med det !
Lindaeriksson

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

hun vi tar matte nästa vecka <3

2011-01-28 @ 23:29:16
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0