Gud gav oss den finaste barnet som han hade <3

Jag satt å tittade på lite kort på Meja, från när hon föddes tills nu. Shiit vad tiden har gått fort.
Vet att du inte kan läsa det här..

Men du är det bästa som kunde komma till denna värld. När jag fick reda på att du skulle komma så älskade jag dig för första stunden.
Du är den sötaste busungen som finns. Jag var rädd att hålla i dig ibörjan, var rädd att jag skulle göra illa dig eller tappa dig. Men det gick över ganska snabbt och jag gillade inte riktigt barn innan heller. Men dig kunde man inget annat än gilla för du var fasters lilla busunge.
När man är ledsen och du är där så gör du en alltid så glad, du behöver bara finnas där. Så gör du en glad, vissa studer är jag så himla glad att du var hos mig när jag var som mest ledsen för du fick mig att tänka på annat. Vet att du inte vet om det själv, men du är min lilla prinsessa :)

Du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig, vad som än händer. Kommer alltid göra vad som helst, behöver du råd eller bara komma till mig så kommer jag stå där med öppna armar. Du ska aldrig tveka.
Jag är både din gudmor och din faster så mig ska du alltid kunna ringa när du blir äldre.. 
Jag älskar dig massvis och du betyder allt för mig. Kommer aldrig att lämna dig <3

27 november 09 kom du till denna värld och det var det bästa som kunde ha hänt. Gud gav oss den finaste barn som han hade <3


meja bebis  Faster´s älskling

 

 

 

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0