Hala skor + halt ute passar inte bra ihop

Känns som oturs dagen idag, som jag skrev skolan fuckar sig. Sen jag jag kliver av bussen så ramlar jag bakåt och landar på rumpan och ryggen. Så nu kan jag knappt gå eller sitta. Har skit ont så hoppas verkligen det är bättre imorgon så jag kommer upp ur sängen och kan gå till skolan. En sak som är sant är att jag inte tänker ha mina skor på mig igen, skit hala passar inte så bra nu när det är halt ute. haha..

halt

Just nu har jag försökt plugga skulle beskriva hur franska, amerikanska, och industrella revulotionerna påverkade varandra? Men hittar inte det i boken, eller på internet. Och kan tyvär inte lista ut det själv, så blir ganska svårt. Så hoppas min lärare kan hjälpa mig, för kan verkligen inte..

Tror det blir sängen snart, är ganska trött. Vet att jag klagar mycket, men skönt att få skriva av sig ibland.

Puss puss

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0