Karoke på Etage

Igår var det utång med grabbarna. Förade hos Rebecka med Sofia,tettis, Emelie och Elin. Sjöng massa singstar och snackade skit. Runt kvart i 11 tog vi bussen in till stan för att gå till Etage. Vi tänkte att det brukar aldrig vara kö där så vi kan åka in senare. Men vi hade fel, det var sån sjuk lång kö. Stod säkert minst i en halv timme i kö, var påväg att inte komma in äns. När vi väl gjorde de, så blev det dricka, karoke och dans. Hade riktigt kul :)
Vi tog bussen hem vid halv 3, så skönt att slippa gå hem. Drog hem käkade lite, sen sov.

Etage  

Idag vaknde jag hemma hos Rebecka, gick till ika i snö vädret, mötte hos flickorna och köpte lite mat "frukost", drog hem till Rebecka igen för att äta och kolla film..

När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, min kära kusin kom över en stund. Tycker så synd om dig,någonting hade hänt med hennes rygg så hon kunde knappt gå och smärtan spred sig bara. Hoppas du blir bra snart  :) <3

Har precis skrivit klart mitt Svenska nationella tal + pm. Gick ganska bra, hade mycket att skriva om. Blev lite för långt även pm:et blev för många ord. Men börjar jag väl skriva så är det svårt att få mig sluta. Vet inte riktigt om det är bra, men ska låta mamma läsa igenom det sen så får vi se vad hon tycker.

Nu ska jag kolla på filmen World Trade Center som går på tv 4. Har ni inte sätt den förut så gör det, den är riktigt bra men hemsk..

God natt och puss på er

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0