oturmänniskan ?!

Känner mig som värsta oturs människan.. Jag lyckas alltid göra illa mig, få ont eller hamna på sjukan. Jag är aldrig frisk typ, jämt förskyld eller är det alltid någonting. De verkar bara gå runt i cirklar. Ingen blir förvånad längre om jag säger att jag är sjuk eller har ont någonstans. De är som någon förbannelse vakar över mig. Ni tycker säkert att det låter helt sjukt, men ibland känns det fan så. När ska man få må riktigt bra. Vist det gör jag utöver det här, jag älskar mitt liv o mår sjukt bra men när ska man få känna att man inte har ont någonstans, att man inte är sjuk eller någonting. Att bara kunna få vara frisk i en månad iaf, hehe.

Usch nu känner jag att jag klagar väldigt mycket, vet att det är folk som har det så mycket värre än mig. Så ska egentligen inte klaga, men ibland är det riktigt skönt att skriva av sig, vist ?!
Eller så är jag riktigt klumpig av mig..

Smakar på ett glas vin, kanske smärtan försvinner lite. Inte vad jag tror det men men ska ringa sjukan imorgon och höra vad dem säger.

Hoppas ni har haft och har en bra kväll/natt.. Haft det skönt o trevligt ikväll, åt god middag med mamma sen bara kollat på film :)

Gillar den här låten sjukt mycket + att hans röst är otrolig, ta å lyssna vetja : Jay Smith – Dreaming People
Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0