Överraskning

Linn blev riktigt överraskad när hon hittade oss på hennes rum. Vi satt tysta i mörkret och inväntade henne, självklart fick vi skratt anafall mitt i allt också, men var bara att försöka vara tysta. Hehe.

Hon hade köpt massa julklappar till oss alla, så gulligt av henne. Jag fick ett skärp med typ plingor på, tyckte det passa mig för jag gillar o dansa. Så kan jag låta när jag står där och shakar ;) (stavning) haha. Lite personligt sådära :) Tack så hemskt mycket älskling :) <3

Nu ska jag gå lägga mig, måste försöka vända på dygnet nu tills skolan börjar. Hur det nu ska gå med tanke på att klockan snart är 1. Sovit till 1-2 varje dag och helt plötsligt på tisdag måste jag börja med att gå upp HALV 6, inte okej :(

En gammal bild på mig från förra valborg
Vill inte tillbaka till verkligeheten igen, alla brukar typ vara redo och utvilade nu efter lovet. Men det är inte jag, skulle behöva längre lov. Eller jag vill tillbaka men ändå inte, för jag vet att jag har så sjukt mycket plugg framöver och läxor+prov som ska göras klart. Men får tänka att det typ bara är 9 veckor på hela terminen då vi är i skolan. Om jag nu inte hittar praktik så blir det hela terminen i skolan.. Men men nu ska jag inte vara sån^^

God natt på er, puss puss

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0