Pinsam kille....

Gud vad irreterande, det är en kille som skrivit till mig ungefär 5 gånger och jag har vägrat svarat. Och ni tror inte att killen fortsätter skriva heller, efter 5 mejl så kanske man borde förstå att man inte är intresserad. Men jag svarade efter femte och sa att jag inte var intresserad. Men nej han lyssnade inte och fortsätte skriva. Så var bara att ta i med hård handskarna xD haha så får hoppas att han ger upp och sluta skriva annars kommer han bli totalt BLOCKERAD ! 

Jag skulle tycka det var pinsamt att skriva till någon så många gånger utan att få svar, vist första mejlet kan man glömma svara på (det är jag duktig på att göra) men efter andra mejlet o inte fått svar så kanske man ska inse att man ska sluta skriva. Pinsam kille !  

 Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0