Skolan i ett nötskal

Blir så irriterad på skolan. Allt känns fel just nu.
Från början valde jag projekt och företagande, valde bort det, så valde jag trafikkunskap men skolan tog bort det, så fick körsång. Hoppade av kursen för jag gick ihop med läraren, böt till dans. Och senast igår pratade jag med rektorn och syv om det så idag fick jag reda på av en annan lärare att dans inte blir av. Och nu finns det ingenting som jag kan välja, pågrund av att skolan i ett nötskall. Då har jag 50 poäng mindre, och kanske inte får full poäng, och hela mitt slutbetyg fuckar sig :(
Sen finns det en special lärare här på skolan som verkligen ha hjälpt mig och stöttat mig. Utan henne hade jag aldrig klarat av skolan och hade legat efter mer än vad jag redan gör. Och igår fick jag reda på att hon inte är kvar den här terminen, när jag verkligen behöver henne så är hon inte kvar.
Så allt med skolan är skit just nu :(

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

gumman! det löser sig, jag hjälper dig me allt du behöver det vet du :) <3

2011-01-12 @ 14:18:54
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0