Stockholm imorgon!

Kommer inte kunna skriva någonting imorgon eller på hela helgen. Beror på om jag sätter mig vid någon dator på lördag eller söndag.

Men imorgon blir det åka till Stockholm till Daniel, får se om jag åker hem på lördag eller om jag stannar till söndag. Men skulle vara kul att åka till Uppsala på lördag för att fira Sofie, men vi får se hur jag gör :) Lite nervös faktiskt, har ju inte träffat han sen Rhodos.. hehe..
Känns lite konstigt att åka nu när man får så dåligt, men kanske är bra för mig att komma bort ett tag !

Nu ska jag sova, är jätte trött. Hoppas ni får en bra helg..

God natt, puss på er !

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja jag förstår :D!

2011-01-28 @ 06:51:34
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; du vet genrebilderna :) "pensinärernas matvanor granskas", tänkte liksom.. gamlingar dricker ju mest kaffe och äter knäckebröd hehe :D

2011-01-30 @ 15:50:37
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0