Svimfärdig..

Idag har jag haft riktigt ont i ryggen och helt plötligt fick jag jätte ont i magen(Fel vecka) så blev helt svimfärdig och mådde jätte illa. Så var tvungen att lägga mig ner, men pratade med sjuksköterska och hon sa att det kunde vara för att jag hade sån smärta i ryggen. Hoppas verkligen det går över snart..
Imorgon ska jag ha nationella prov i svenska b egentligen men får se om jag kommer orka ta mig till skolan, vet att det är viktigt. Men vet att jag får en chans till sen innan eller på APU:n, var inte kul att ta mig till skolan. Tog nästan en halv timme för mig att gå till bussen som brukar egentligen ta 10-15 min =/

Den här veckan kommer bestå av massa plugg..
Bildspelet ska vara inlämnat i veckan, Utställningsbilderna, historia läxa på tordag sen stort prov i historia på måndag. Yeay :/

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0