Ida och Becca 19 år :D

Denna helg har varit kanon bra och jag har haft riktigt kul.

I fredags firade vi Ida som fyllde 19 år, var hemma hos Tvillingarna och käkade middag, och bara myste. Sen skulle jag vidare på inflyttningsfest hos Viktoria o Andre i Enköping. Det var riktigt trevligt, förutom att det blev drama och att festen dog tidigt. Tyvär finns de inga kort ifrån inflyttningsfesten inte ifrån mig iaf..
Ida 19 år  Ida 19 år ida 19 år  mums
Lördag så skulle vi fira Rebecca som fyllde år (på söndagen).. Började med att jag marc och Becca åt god mat, sen runt 7 började folket droppa in. Blev en hel dricka, spel och massa skratt. Runt halv 11 drog vi till fame, var inte så mycket folk ibörjan men kom ändå lite mer under kvällen. Träffade andra vänner där också..
Dansade fast jag har super ont i ryggen, men det kändes inte då men dagen efter.
Så denna kväll bestog av jätte mycket skratt, underbart folk och helt toppen kväll :)
Becca 19år  Becca 19år  Becca 19år   Becca 19år  Becca 19år   Becca 19år Becca 19år - tolvslaget :D  

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0