Vist man kan inte alltid begära att en fotografering alltid ska gå bra, men finns ingen tid att det ska gå bajs

Idag har jag fotograferat Andre, eller har försökt iaf. Precis när vi skulle börja så gick lampan sönder, och det förstörde typ hela fotograferingen..
Vist man kan inte alltid begära att en fotografering alltid ska gå bra, men finns ingen tid att det ska gå bajs..
Bilderna ska vara klara i veckan, och jag vet inte äns om jag vill använda dem här bilderna.
Jag kommer inte känna mig stolt i år att visa mina bilder, för jag får inte visa vad jag kan och min talang. För det här temat är inge kul alls och gillar inte riktigt mina bilder. Det är inte det jag är duktig på så då blir de inte lika kul att visa än om det skulle vara sånt som jag är duktig på..

Foto: Linda Eriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0