Bra dagar !

Hej hopp ! :)

Märker att jag är lite seg på att uppdatera, dagarna går så fort så känns som det händer så mycket o man inte hinner skriva. Men tänkte uppdatera lite.



I måndags så åkte jag upp till sjukan för att lämna dem sista proverna och dem visade bra men fick inte reda på dem andra proverna så får vänta tills nästa vecka då jag ska tillbaka till läkaren. Dem sa om det var riktigt akut så skulle dem ringa innan o det har dem inte gjort så får hoppas att det inte är något allvarligt då. Alla prickar försvann för någon dag sen men självklart ploppa dem upp på armen idag igen så man blir ju lite orolig ändå. Men som läkaren sa att det kan även vara för jag har såna eksem på vintern så då torkar huden ut och då kan de bli lätt att blodkärlen spricker så vi får hoppas att de är därför !


Sen efter sjukan i måndags så åkte jag och pappa till Västerås och åt på Kina resturang sen efter det blev det bio, Harry Potter deathly hallows part 2. Den var riktigt bra och jag älskade slutet. Känns dock väldigt tråkigt att det inte kommer några fler, för varje år man sätt en del så har man alltid längtat tills nästa film kommer men icke denna gång :( Hehe..


Den dagen var riktigt mysig, så skönt att få umgås med min pappa. Inte ofta vi gör något så dagen kunde inte vara mer än underbar och mysig ! :)

Sen när jag kom hem på kvällen så träffade jag Adam,Viktoria,Frida och Niklas åkte runt lite, åkte hem till Jimmy en stund sen efter det åkte vi ut till Henrik, trevligt trevligt !


Igår åkte jag till Uppsala för att fika på stan med Sara,Becca och Lea. Gick runt på stan o kollade i affärerna, inge kul när man inte har pengar och det var typ rea överallt men men var mysigt i alla fall ! :)
Efter det åkte vi hem till Sara och grillade lite + Sara´s föräldrar, blev även lite vin och tårta till efterätt. Sara hade namnsdag så eftersom hon är tvilling med Elin och alltid måste dela födelsedag så får dem en egen dag på deras namnsdag istället :)

Vi skulle dragit hem till Joakim egentligen men alla bangade och jag blev trött så jag åkte hem istället, fick dock sitta på stationen i en halv timme innan min buss gick men tiden gick ganska snabbt som tur var..


Bild tagen av Lea



Kom hem runt kvar över 1 o skulle egentligen träffa Adam och Niklas men som sagt var trött och kände att jag ville åka hem o sova istället..


Dem här dagarna här dagarna har varit riktigt bra och mysiga ! :)


Idag har jag städat, bädat rent och senare ska jag och mamma baka paj.
Sen ikväll ska jag nog träffa Stefan !


Ops blev lite långt inlägg, hihih.

 Ska kila och duscha nu hörs senare, puss !

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0