Drömde om dig i natt, var så verkligt !

Feels like everything is standing still right now, just me and the music!
___________________________________________________________________

Om två dagar skulle du fyllt år och för 5år sen försvann du.. Drömde om dig i natt, allt var så verklig, drömde om hur allt började o till slutet. Kan ju ha med att göra att du fyller år snart.. Har lite ångest att jag inte hälsat på dig, men jag tänker på dig ofta. Önskar jag fick ge dig en stor kram så blev allt bra.. Jag saknar dig och jag saknar att ha dig i min vardag.
 Saker och ting har förändras sen du försvann, det är inte som förut.

Var många år sen men kan inte släppa taget om dig än, önskar fortfarnade att du någon gång kommer tillbaka men vet att de aldrig kommer hända. Men jag har kort och minnen kvar, det får räcka.. Vet att du har det bra nu i alla fall ! <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0