Får hålla tummarna !

Juste jag skrev i något tidigare inlägg om mina blodkärl som sprack hela tiden. Pratade med dem på husläkaren och dem trodde inte det skulle vara så allvarligt. Men med tanke på att det har spruckigt på två ställen till dem senaste dagarna så tyckte dem att jag skulle kolla upp det, i fall att. För man ska ändå inte strunta i det. Så torsdag nästa vecka fick jag en tid, så blir att ta lite tester osv.. Hoppas att det inte är något allvarligt eller så, man blir ju lite orolig. Med tanke på att det har hänt så många gånger och att det börjar spricka på andra ställen.
Får hålla tummarna ! :)

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0