Fått en ny svart kjol ! :)

Som jag skrivit och sagt förut så tappade jag bort min svarta kjol för några månader sen. Ni kanske tror att jag hittat den nu när jag skrev sådär, men tyvär inte:( Men Mamma o Nasr var i Västerås igår så då köpte Nasr en nästan likdan kjol till mig, hihi. Tack så mycket :) Så nu kan jag äntligen använda lite mer av mina kläder när jag har den där kjolen :D

Idag har jag jobbat, men gick inte så jätte bra. Var på dåligt humör och enda jag hörde var typ Linda gör det, linda kan du göra det, glöm inte göra det här. Och så stod man själv i köket första timmen och fick typ bara höra det dära, så drygt. Just då ville jag bara gå hem, vist kanske var grinig mot vissa så ber om ursäkt för det. Enda jag vill just nu är att hitta ett annat jobb. Jag har sagt att jag vill jobba varanan helg om jag inte tar på mig extra själv, så jag planerar mina helger ibland, som nu den sista helgen i juli har jag planerat att åka bort men nej då schema lägger dem mig på mina lediga helg, blir så sur. Men dem får fixa det ! Börjar även tröttna på att söka jobb för får aldrig svar. Skulle ringt ett jobb idag, som jag ringt på 2 gånger men hon jag skulle prata med har antagligen slutat för dagen eller varit ledig men råkade somna idag så missade att ringa henne. Så ska försöka hinna ringa henne imorgon efter sjukan..

Juste vi har även fått nya skjortor på jobbet, mycket snyggare än vad vi har haft !

Ikväll ska jag nog träffa Stefan en stund, om han ringer någon gång. Hehe ! :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0