Grillning, öl och massa snacka :)

Hej hopp! :)

Ber om ursäkt att det blivit lite depp inlägg dem senaste dagarna.. Men den här bloggen består ju om vad som händer i mitt liv osv, men nu ska jag skriva om lite roligare saker.. :)

Idag jobbade jag bara 3 timmar, riktigt skönt. För mitt temperament var inte på högsta nivån, har verkligen tröttnat på det dära jobbet nu, men det är pengar i alla fall. Efter det åkte jag hem duschade och fixade mig lite. Sen åkte jag hem till Lollo o Stefan, där vi grillade, drack öl och snackade. Så kul att äntligen få träffa dig Lollo, inte träffats sen midsommar, o självklart dig med Stefan ! hihi..

Imorgon blir det nog Bresse med Lollo om de är fint väder som jag hoppas på när jag nu är ledig. Bli lite brun och vem vet kanske ta ett dopp till, hoppas det är varmare nu än sist bara för då var det fan is kallt.



Har även pratat med min älskade vän Sanna idag, eller ja det blev i 2 minuter bara för hennes telefon inte funkar så bra. Men att bara höra din röst gjorde mig glad. Saknar dig så otroligt mycket. Vi ses inte ofta, vi pratar inte ofta men jag vet att är det något så vet jag att du finns där. En äkta vän som alltid finns där och som alltid förstår och ger mig bra råd. Önskar bara att vi kunde ses lite oftare, men nu när skolan inte är i vägen så kanske de finns mer tid! Puss på dig !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0