Haft en mysig helg !

Hej hopp ! :)

I helgen var jag i bråtorp med mina vänner. Där det blev grillning, dricka, kubb spel, prat, skratt och sång. Hade det riktigt mysigt och roligt. Behövde få komma iväg ett tag och bara umgås med mina vänner.
Enda som var nackdelen var alla mygg, småkryp och att det inte fanns en toalett. Hatar att gå på ute dass speciellt såna som är handgjorda, haha.. Vissa åkte in till stan på lördagen och handlade o gå på toaletten men pallade inte så jag, emma o lea stannade kvar o kollade film.

Lördagen skulle vi gå och bada men var för kallt i vattnet så jag bangade. Men Sara, Dennis och Christoffer var mer modigare och tog sig ett dopp :)


Nu har jag i alla fall tröttnat på grillat och potatisallad. Blev lite för mycket grillning lunch, kvällsmat i två dagar.. hehe..

Juste 25 myggbett har jag fått också, och vissa av dem sitter fan inte på lämpliga ställen, haha








 Mer bilder finns på facebook ! :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0