Jobba i norge ?

Idag har jag suttit och tänkt lite, jag skulle vilja åka till Norge o jobba lite, tjäna pengar, träffa nytt folk sen åka hem efter några månader sådär. Så härligt, men skulle dock inte vilja göra det själv utan åka med någon. Men pratade nyss med Lea och hon lät som hon var på, hennes syster hade även kontakter där så det här kanske kan sluta ganska bra i alla fall.
Nackdelen är väl att jag knappt förstår mig på språket, så länge dem pratar sakta så kan jag förstå men kul om man är servertris så måste man be dem ta om beställningen hundra gånger haha..

Men skulle vara kul att komma ifrån lite, drygt att det är så dyrt att leva där bara.

Ikväll var jag hos Viktoria en stund, mysigt drack te och pratade lite ! :) <3

Nu ska jag sova, för imorgon blir det jobb 10-14 !

God natt o Puss !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

jag och elli har snackat ganska intensivt om att dra till norge och tror faktiskt vi kommer göra de! (: <3

2011-07-14 @ 17:07:24
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0