Kapten Röd - Underbar låt !

Jag glömmer aldrig bort min polare han tittade på mig och sa:
Känner du vinden som blåser I stan?
Det blir en förändring, allt dåligt är bra.
Jag vet nu att jag ljög när jag svarade ja.
Jag hörde någon blåste honom en dag.
Han är bortam nu finns bara drogerna kvar.
Jag tänker nästan aldrig tillbaks på den dan
Men vinden han prata om blåser idag
Jag undrar: Går jag ensam här,
Eller visar du min väg från en parallel värld?
Hoppas du hör mig vart du än är.
För den här går ut till våra saknade vänner.

Så många frågor utan utan svar.
Så många låtar som fanns kvar.
Men vi glömmer aldrig er.
Nej, den här går ut till våra saknade vänner
Ni kommer alltid leva kvar,
I varje steg vi tar.
Så vi hyllar er nu!
Ja, den här går ut till våra saknade vänner
Våra saknade vänner


Den här texten är så verklig, alla hans texter är så bra och verkliga, gillar att han står för vad han tycker och känner.


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0