Mys i bråtorp hela helgen !

Förvirrad var ordet !


Men jag är glad i alla fall. Igår firade vi Elli, blev lite dricka och prat hos henne först. Sen drog vi till Red room, där det var dancehall tema. Träffade även Joakim & han kompis Jim på någon krog bredvid så drog med dem till Red room. Var helt okej där, som jag sagt förut gillar inte riktigt det stället så kan funka om man går dit någon gång sådär.

Ikväll blir det att åka till Bråtorp tror jag det heter, ligger någonstans utanför uppsala. Blir grillning,dricka, kubb o trevligt folk. Hoppas det blir fint väder bara!

Just nu sitter jag hemma hos Lollo, hon springer omkring här i lägenheten och letar efter skärp och packar. Snart kommer väl Stefan (lollos kille) hem och ska fixa sig o packa.
Sen efter det så drar vi nog. Kommer nog bli en mysig helg med underbara vänner, precis vad jag behöver just nu ! :)

Nu ska jag dra o vara social mot Lollo.. Kommer nog inte ha så bra mottaging där ute så vi hörs nog inget fören på söndag. Men vill ni mig något så kan ni ju testa o smsa :)

Puss på er !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0