Nöjd nu ?! :D

Fick lite skäll av Adam för någon dag sen att jag inte skriver tillräckligt mycket om honom på bloggen så ja Adam det här inlägget kommer bara handla om dig och är just till dig också ! ;) hahah

Är glad att jag fick chansen att lära känna dig. För du bryr dig och förstår mig så otroligt bra. Känns skönt att veta att jag kan ringa dig när som helst och de kan handla om vad som helst för du stöttar alltid och försöker alltid göra mig på bättre humör igen.. Tack, de uppskattas verkligen :) <3

Och du är en riktig härlig och rolig kille, en bra vän  !

Är du nöjd nu ?! :D haha


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: adam

ja hjärtat jag är nöjd :P<3

2011-08-06 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0