Peace And Love <3

Peace and Love, var precis som jag hade tänkt mig. Hade det helt underbart och riktigt roligt där borta. Förutom att maten inte var någon höjdare eller att man sov som ett arsle.. Fick se några av mina favorit artister och dem var sjukt jävla bra. Kapten Röd, Deadmau5, 30 Seconds to mars och Sick puppies var dem bästa spelningarna jag såg..

Ska lätt åka nästa år med om jag har pengar men då kommer de nog få bli att bo på lugna i såna fall.
Känns skönast att bo på ett ställe man kan sova och duscha, är inte en riktig festivalare:P

Orkar inte riktigt skriva så mycket om veckan så slänger upp några bilder som får visa hur veckan var. Tog dock inte så många..


Man är riktigt sliten och trött efter dem dagarna men var lätt värt det !




Mer bilder finns på facebook !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0