Saknar er <3

1 månad och 2 veckor sen ungefär vi sågs. Fast det känns som det var evigheter. Jag saknar er så otroligt mycket, jag saknar oss, saknar våra galna tider. Vet att vi inte pratar så himla ofta men ni ska veta att jag tänker på er ofta och önskar att vi ses snart. Vist det har gått bättre än vad jag hade trott men det är väl för man haft jobb och mycket för sig hela tiden.

Vi alla såg ifram i mot detta år, studentkryssningen, studentskivorna, studenten och allt som hände detta år, men allt gick så snabbt så var studenten här som vi hade längtat efter som mest men endå den dagen vi inte ville ha alls. Önskar att jag hade vingar för då hade jag kommit o hälsat på er ofta, hihi..

Men ni kommer alltid ha en speicell plats i mitt hjärta tjejer ! Jag älskar er <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0