Sjukan sen mys på stan !

Hej hopp ! :)

Idag har jag varit på sjukan och fixat nya p-piler igen, hoppas att dem här funkar. Börjar tröttna att inga p-piler fungerar på mig. Sen tog jag även lite blodprover. För mina blodkärl har sprukigt i armväcket ungefär 15 gånger på lite mindre än 2 månader och det var tydligen inte så normalt sen idag så sprack det på bena också. Men provet visade normalt men dem tyckte ändå att jag skulle kontakta husläkaren pågrund av att det händer så pass många gånger. Kunde vara någon blodsjukdom så man blir ju lite små orolig men man ska väl inte oroa sig i onödan :)

Efter sjukan så drog mamma och jag upp på stan och kikade lite, köpte en jätte söt spetströja, två leggings och en kajal.. Inte bra att gå runt på stan när det är rea man blir bara fattig, hehe... Sen kom Sara upp på stan så vi tog en glass på torget, köpte jordgubbar så jag kan göra milkshake ikväll eller imorgon.. Efter glassen gick vi hem till mig, satt mest och pratade, mys.

Ikväll skulle jag egentligen träffat Lollo men hon var helt slut så ska nog gå ut och gå själv, lyssna på musik och bara lala runt lite. Sen när det blir mörkt tänkte jag gå till kyrkogården och tända ljus !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0