Helgen har bestått av massa jobb!

Hej hopp !

Har inte kunnat skrivit på 2 dagar för att jag har jobbat o haft fullt upp.. Igår blev det 9 timmars jobb, var sjukt mycket folk. Inte en lugn minut. Efter jobbet kom mamma, nasr och tjejerna upp till jobbet och käkade så blev lite lek med tjejerna i nya lekrummet. Helt slut efteråt, fick springa runt och jaga efter meja, hehe. Efter det drog vi hem, duschade små tjejerna och myste !

Idag har jag jobbat igen, var sjukt mycket folk idag igen. Så fick ingen tillgång till rast, för lite folk i köket och för mycket folk som ville äta.. Så drygt att alla ska sjukanmäla sig samma dag, men är ju något som går där. För dem flesta är sjuka eller börjar må dåligt. Man går till jobbet sjuka, för man inte har råd att sjukanmäla sig eller så vill man inte svika jobbet.. O så smittar man alla andra istället eller så blir man värre!

Efter jobbet åkte jag o handla något som jag kunde äta, hade inte käkat sen halv 7. Efter det slocknade jag direkt i soffan, helt slut. Tror jag själv börjar bli sjuk, för känner mig inte så jätte pigg. Ikväll ska jag bara ta det lungt, kolla på någon film eller så, mysigt !
Imorgon blir det jobb igen, men härligt nog blir det bara 3 timmar !


Juste i onsdags så drog jag hem till viktoria och tog någon öl sådär, sen drog jag, Viktoria, Adam och Niklas till Corner och käkade grillbuffé, var riktigt gott. Mums ! Efter det drog vi hem till Vickan´s nya lägenhet igen och drack, pratade, lyssna på musik och dansade. Hade en trevlig kväll :) ! <3




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0