Vad vill jag göra ?!

Här om dagen satt jag och tänkte på vad jag vill göra med mitt liv, vad jag vill göra eller vad jag drömmer om att få göra. Så försökte skriva ner en lista på allt, men bara för jag skulle skriva ner allt så kom jag inte på något alls typ. Fast jag vet att det finns massor jag vill göra.

  • Åka utomlands i några månader och jobba
  • Skulle vilja bo i Grekland någon gång
  • Flytta ifrån Enköping
  • Jobba ihop massa pengar sen resa runt lite
  • Ta en smink/nagel kurs 
  • Ta fler kurser i webbdesign o photoshop
  • Åka till Venedig i Italien
  • Ta körkort
  • Skaffa mig ett roligare jobb
  •  Börja tävlingsdansa
  • Lära mig flera dans stilar + bli bättre såklart
  • Gifta mig - ( alla vi tjejer har våra drömbröllop med lång vit klänning o allt. Jag vet redan hur den ska se ut men vill inte gifta mig i en kyrka för det påminner mig bara om döden, så helst på en strand nära havet)
  • Skaffa barn - någon gång i livet
  • Bli modell

Finns nog flera saker jag vill göra, bara det att jag inte har kommit på det ännu. Hehe


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0