7år och äntligen sågs vi ! :)

Idag har jag varit iväg och handlat lite med Viktoria och Adam inför P&L och lite till midsommar. Tror vi har allt nu, i alla fall det viktigaste. Kvar är lite mat men det tar vi på måndag.Men kommer säkert komma på något mer som vi har glömt, men så är det alltid typ :P
Efter det drog vi till systemet sen åkte till Natti och käkade lite, mums..
Skrev ÄNTLIGEN ut P&L Biljetten idag. Elin skulle egentligen gjort det men så rädd att hon skulle glömma den på fredag iaf hade det varit kört(sorry raring) så gick till bibblan istället och skrev ut så jag vet vart jag har dem..


Idag har jag även träffat min fina vän Henri. Vi har känt varandra i mer än 7 år men vi har aldrig träffats så blev första gången idag. Han kom upp till Enköping för att köpa en cross men blev att träffa min en snabbis också. Så kul att äntligen få träffa dig vännen, kändes helt vanligt som vi har träffats hela livet men det är ju bara för vi har pratat i 7 år med varandra till och från och alltid kunnat pratat om allt :)


Ikväll kommer Stefan och JP över också, får se vad som händer och så imorgon är det MIDSOMMAR sen tisdag PEACE AND LOVE :D vet att jag tjatar om P&L, förlåååt. Men det är något jag längtat efter så ni får vänja er tills det är över typ, Hehe.. 

Ska försöka skriva lite senare ikväll eller imorgon. Annars får ni ha en toppen midsommar och helg :)

Puss !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: angelica

asså ifall du missat, SÅ ÅKER VI TILL P&L OM 5 DAGAR!!! Man kan inte annat än att tjata om det hihi så taggad :D Vad har du inhandlat dit? :)

2011-06-23 @ 17:37:06
URL: http://wrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0