Alltid <3

I torsdags dagen efter studenten så flyttade två av mina bästa vänner ifrån Uppsala. Vi träffades på stan o käkade lite fyllekäk. Sen helt plötsligt så skulle dem åka. Hade inte gråtit på hela studenten men just då kom allt. Började typ stört böla och blev inte bättre när jag satt mig själv på bussen o fick ett jätte fint sms ifrån Ida. Gjorde så ont i mig att veta att dem skulle flytta. Vist jag vet att vi kan ses men det kommer inte bli som förut. Är så rädd att vi ska tappa kontakten helt, att vi kommer prata mindre o mindre & att det kommer ta månader innan vi ses. Nu i sommar vet jag att det kommer dröja veckor innan vi ses. Vi alla har jobb att sköta. Så känns som vi inte kommer ses fören efter sommaren och vet inte om jag kan vänta så länge. Hade hoppats på att få den här sommaren med er.. Men vi får skärpa oss och verkligen inte tappa kontakten :)

Gått 4 dagar sen vi sågs men känns som 1 månad typ, känner mig jätte löljlig men jag saknar verkligen er. Går inte en dag utan att jag inte tänker på er.. Ni gjorde liksom min vardag , ni fick mig alltid skratta och nu är ni inte här. Självklart är det tomt !

Går inte bara att ringa och fråga om vi ska ses, ha våra myskvällar, galna kvällar, party kvällar och våra skvaller kvällar.. hehe..

Men ni ska veta att ni är helt underbara tjejer och helt galna men det är därför jag tycker om er så mycket. Ni kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Systrar eller vad vi sa att vi var ;)

Jag älskar er glöm aldrig det <3

Skriver som vi aldrig kommer ses igen hehe.. Men det är jobbigt, speciellt när man kommit varandra så nära. Men glad för eran skull att ni äntligen får träffa er familj o släkt <3






 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0