Blir så sur !

Blir så sur på gyn. Jag pratade med dem över 2 veckor sen och sa att dem måste sätta upp en akuttid till mig för jag har en stor chans till att få tillbaka mina cystor och hon lovade att sätta upp en akuttid. Gått mer än två veckor sen och fortfarnade inte fått en tid så ringde idag igen och då talade dem om att min läkare tyckte inte att de var så akut så hon hade satt upp en tid i slutet av juli. Så bad om uppskjutnings piller, för får jag min mens den här månaden har jag en stor chans att få cystor och det vill jag inte få igen + att det är P&L så gör inget att skjuta upp det, men gör mig så sur att hon gick på semester och ansåg att det inte var akut för mig..

Min rädsla att få tillbaka mina cystor är stor. Har hänt mig två gånger och har aldrig haft så ont som jag hade när jag fick dem..


Ni som inte vet vad är cysta är så är det typ som en knöl fylld med vätska och kan även vara fylld med blod som min ena var. Man får cystor till mens men oftas så försvinner dem men det kan bli något "slags fel" så dem blir för stora och försvinner inte direkt utan gör jävligt ont. Vissa cystor är inte farliga och vissa kan vara farliga. Min ena sprack i buken och då fick det bli en akut operation men några av mina andra sprack men behövde inte bli en operation men det gjorde för jävligt ont i alla fall.

Så om ni förstår så vill jag inte få cystor igen.


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: sara

usch vad hemskt :( dom är så korkade allihopa inom sjukvård tycker jag, fattar inte när det är akut. jag har fått tid äntligen att kolla mina celländringar, ska dit på måndag. har gått över tre månader sen jag fick reda på förra provsvaren, alltså är det över tre månader sen som dom fick en remiss om dom från um o det är över fem månader sen jag gjorde det förra testet, över sju månader sen jag gjorde första. lagom sega dom är ? :( blir så less.. <3

2011-06-16 @ 20:00:40
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0