Dålig uppdatering !

Märks att jag inte uppdaterat på ett tag för mina besökare har sjunkigt. Dem senaste dagarna har varit sjukt roliga, mysiga och jobbiga..
Har inte hänt så mycket dem senaste dagarna precis men tänkte uppdatera lite grann!

Fredags började med att jag var riktigt rastlös, funderade på att åka till Uppsala men orkade aldrig. Så började med redan mitt på dagen att mamma och jag tog ett glas vin och spelade spel. Men blev aldrig bara ett glas, blev fler o flera haha.. Senare kom Lollo, Stefan, Agge och hennes Son Anton och någon vän till henne hit. Då blev det ännu mer dricka, singstar, skratt och prat. Ska jag vara ärlig så minns jag faktiskt inte så mycket ut av kvällen vet bara att jag hade riktigt kul ! :)

Fick även en sak av Stefan och hans mamma, Tack så mycket. Riktigt gulligt av er ^^


I lördags var jag totalt deckad, har nog aldrig varit så bakis förut. Kunde knappt ta mig till toaletten eller någonting. Så blev sängen hela dagen och kvällen.

I söndags så skulle jag egentligen jobbat, men mådde inge bra. Dålig i magen och var illa mående. Hatar att sjukanmäla mig men hade inget annat val ville inte gå dit och vara dålig..
Men senare på kvällen så kom Stefan hit en liten stund, fikade, pratade och myste lite ! :)










Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0