Feelings !


Jag har sagt hela tiden att jag tänker inte falla för någon nu till sommaren och speciellt inte till Peace and Love. Men man kan inte styra över sina känslor. Och egentligen Skit samma om det är sommar eller peace and love eller vinter eller vad fan det är. Tycker man om någon så gör man och så länge man är lycklig och glad så är det enda som räknas. Nu kommer det mest bli jobbigt att åka bara men jag vet att jag kommer få sjukt jävla kul så ser fram i mot det som jag gjort sen jag köpte biljetten !:D  

Hoppas verkligen det här lät rätt nu så det inte blir några konstigheter, har svårt att förklara så det ska låta bra och speciellt när det kommer till sånt här. Hehe..


Men det jag vill komma fram till är att man kan inte bestämma vem man ska tycka om eller vem man ska falla för. Händer det så händer det och just nu är jag jävligt glad och mår bra !

Och just nu tar jag dag för dag, långsamt fram..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0