Mys i västerås och party i uppsala ! :)

Hej hopp :)

I onsdags så var jag hos tandläkaren, gick ganska bra. Sen åkte jag till Västerås för att mya med mina små flickor, mamma var även där. Så blev lite lek i parken o piknick :)

Åkte hem runt 4-5 där det blev god mat och fix inför kvällen. Drog iväg till Uppsala och mötte upp Patrik, Måns och Marco i stadsparken, sedan blev det skeppet. Var inte så mycket för där i början som alltid sen lite senare kom det in mer folk även lite fler vänner till oss ! :)
Sista bussen gick 00:15 men pallade inte dra hem så tidigt, festen hade ju precis börjat då ju.. Minns inte riktigt när vi drog ifrån skeppet men kom väl hem till Patrik runt 3 - halv 4 kanske, har ingen anning faktiskt.. 

Var en kanon kväll med roligt folk.. Saknade Ida och Linn faktiskt, var första gången jag festade utan dem.  

Måste berätta en sak som hände när vi kom till skeppet, helt störd brud. Måns och jag gick in på skeppet medans dem andra väntade utanför o skulle lämna lite saker så jag råkade glömma mina solglasögon när vi skulle kolla hur det gick för grabbarna utanför. När jag kom tillbaka var dem borta, så börja kolla i min väska o överallt men dem var borta så frågade några som satt bredvid oss om dem hade sätt några och det hade dem, dem sa att det var någon brud jävel som hade tagit dem på typ 3 sekunder bara även vakten kom på att han hade sätt det. Så jag och vakten sprang ut efter bruden som även hade blivit utslängd pågrund av fylla. Hon vägrade ge mig dem, så vakten hotade med att ringa polisen men hon gav sig inte. Tillslut hon råkade tappa väskan och jag såg att dem låg där i, så var bara att ta tag i dem. Bra teamwork mellan mig o vakten.. Snacka om störd brud, blev fett irreterad. Hon blev bortad därifrån också, bra det !

Igår blev det lungt hemma bara.. Stefan kom förbi en snabbis också, mys !
Kvällen bestog av en bra film och naturchips, mums..

Idag har jag jobbat mitt första pass på donken sen ett halv år tillbaka. I början gick det sisådär, kändes som första gången typ. Var lite små seg och gjorde lite fel, men det släppte efter ett tag. Så då var jag tillbaka till mitt gammla jag, gick super. Var sjukt varmt bara och självklart kändes det i kroppen, men inte så konstigt om det var ett halv år sen.







 




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0