En av dem bästa dagarna i mitt liv !

Hej hopp :)

Tror jag måste uppdatera lite grann nu, var ungefär 6 dagar sen jag skrev. Har helt enkelt inte haft tid att skriva eller lust. Har varit studenten, firat Lollo, gått på mini reagge festival i enköping o spelat mini golf för första gången i sommar ;)

Börjar med studenten som var i onsdags förra veckan. Det var helt klart den bästa dagen i mitt liv. Har aldrig haft så jävla kul förut, hela dagen och kvällen var perfekt..

Och vi hade tur med vädret, vist det spörregnade på champangefrukosten men det hindrade inte oss för att fira studenten men sen kom solen. Först champangefrukost, mingel i skolan, fotografering,lunch, träffa klassen sen uppträde alla lärare och det var så sjukt roligt och härligt att se att dem kan bjuda på sig själva sådär mycket. Sen blev det självklart blomstertid nu kommer(?).

Efter det var det vandring till lännakatten. Var helt galet och kul på tåget, när vi nästan kom fram så hände de något med tåget så den körde av spåret och var på väg att vicka. Så var bara att gå sista vägen.

Flaket ska vi inte prata om hur kul det var, allstå de var det bästa med hela studenten. Finner inga ord på hur kul det var :D
 Efter mottagningen där så var det mottagning här hemma i Enköping som också var helt underbart. Tack för allt och tack för alla presenter. Ni alla gjorde så min dag blev det bästa i mitt liv och ett minne för livet..

Kvällen var också bra, dock var jag riktigt trött, hade varit uppe sen 4 på morgonen. Så blev lite party i stadparken sen flurran. Stod ungefär 1 timme i kö, skit drygt. Det var ganska kul där inne också men blev en tidig hemgång, blev hämtad 3. Ett bra avslut på dagen.


            

_______________________________________________________________________________

I lördags firade vi Lollo, blev grillning o dricka. Sen kom Elin o elli också så vi satt hos Lollo drack lyssna på musik o snacka lite skit. Senare på kvällen drog vi ner till Rebel Music Festival (tror jag det hette) en liten mini reagge festival här i Enköping. Var riktigt trevligt o mysigt. Dock var det dyrt och kallt men med trevligt sällskap o bra musik så blev det en bra kväll. Blev inte så mycket kort, så snor några ifrån Elli!
   
   

__________________________________________


Igår blev det mini golf med Stefan, Mamma och Nasr. Var kul ett tag sen börja mitt tålamod ta slut, gick inte så bra. Bollen flög utanför bana, råka slå till stefan och träffa typ aldrig hålen haha .. Kom självklart sist med 91 poäng (A)
Sen blev det mat, spel och dricka här hemma. Mysdag :)

 
Hade lite roligt ute på balkongen (?) så Nasr fick helt plötsligt nya tuttar ;) haha..
 

Idag åkte jag, Lollo & Stefan ut i Bresse, blev lite grillning, sol och bad för första gången i år. Stolt ! Skiit kallt bara, ingen känsel i fötterna så fattar inte att jag bada + att jag är badkruka men någon gång ska man vara först ;)


Blev ett riktigt långt inlägg nu, här en en del av det jag gjort dem senaste dagarna. Har semester nu tills på fredag sen börjar jag jobba igen. Är faktiskt lite nervös, har inte jobbat sen i November.


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0