Jag ville bara vara ärlig !

Det enda jag gjorde var att jag ville vara ärlig i mot dig, anser att du borde få veta sanningen. Vill inte gå bakom din rygg, du har rätt att veta.. Jag förstår att du vill skydda mig och vill mitt bästa. Men du måste ändå förstå mig.. Man kan inte rå för sina känslor för någon, du får helt acceptera det. Jag är ändå vuxen nu, jag kan ta hand om mig själv !

Jag är jätte glad att du bryr dig och vill skydda mig. Uppskattar det, men nu är det som det är. Du kan inte alltid vara sur på mig över det här. Människor kan förändras och det måste du försöka förstå att han har gjort!

Jag kommer alltid att älska dig, glöm aldrig det.. <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0