Mitt liv !

Just nu så mår jag så otroligt bra, hänt så mycket den senaste tiden i mitt liv.

Men ändå har jag lite ångest över vad jag ska göra i livet. Vad ska man plugga till? Vad vill jag jobba med?  Ska jag vara kvar i Enköping resten av mitt liv? Jobba utomlands? Ut och resa ? Vad ska jag göra?. Finns så mycket jag vill men så mycket som inte kommer hända.

Känns så jobbigt att inte komma tillbaka till skolan i höst men ändå så skönt att inte behöva plugga men ändå rädd att jag ska vara kvar på donken hela mitt liv.

Svårt att hitta andra jobb nu för tiden som dem flesta vet och har märkt. Så tänkte sätta mig här någon dag och börja söka lite annat till hösten så får man bara hålla tummarna att jag får något annat.
 Redan sökt massor men inte fått något svar.

Funderar även på att söka jobb uppe i Åre över vinter så ska väl fixa den ansökan också..

Vill uppleva saker, inte stanna kvar på samma ställe hela tiden !!

Vi får se vad som händer får ta dag för dag så visar det sig helt enkelt!

Just nu ska jag bara leva livet och må bra!  Den här sommaren kommer bestå av massa jobb,umgås med vänner/familj,festa och Peace and love ( 22 dagar kvar ) :)




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0