Mys i Uppsala !

Hej hej :)

Idag åkte jag till Uppsala, mitt hem ! Saknat det riktigt mycket.
Åkte till skolan för att lämna kameran och lite objektiv. Kändes konstigt att komma dit nu efter studenten + att dem inte hade städat efter det så kändes ännu mer. Men kul var det att få träffa Hermis en sista gång till, kommer faktiskt sakna han o vissa andra lärare..

Efter det träffa jag Lea på stan, blev lite cupido sallad. Har egentligen inte råd men var fett värd det, hihi.. Satt oss i solen o snacka lite skit. Sen träffa vi två vänner till henne Joel hette en av dem i alla fall, hehe.. Sen kom Sara och Christoffer en stund. Saknat er med, och så ska ni åka till Paris imorgon också :( Men hoppas ni får det toppen :D


Pratade även med mitt jobb nyss så nu har jag tagit på mig massa jobb. Kunde inte säga nej, har ju sagt att jag vill jobba så bara att jobba på nu. Behöver ju pengar så ska inte klaga :)
 Men är fortfarande lite sur eller vad man säger. Jag sökte semester och oftas brukar man få det man söker, så frågade om jag skulle få det för jag ska vara bortrest på all min semester så det var lungt skulle få ledigt. Men nej icke heller, kollade mitt schema så var jag schemalagd på dem dagarna. Känns som dem glömmer bort min ansökan, men jag hoppas dem fixar det nu efter jag pratade med chefen :)

Dem dagarna jag ska jobba är:
10 juni 11-15
11 juni 11-15
12 juni 11-16
13 juni LEDIG
14 juni 15:30-19:30
15 juni 19-23
16 juni 10-19 (jobbigt pass)
17 juni LEDIG
18 juni LEDIG
19 juni 12-16


Så får ni goda hamburgare så tacka mig, haha ;)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0