Notebook !

Hej hopp !

I helgen har jag inte gjort så mycket, har mest jobbat.. Igår kväll kom Stefan över med lite jordgubbar så blev glass&jordgubbar med lite kort spel.. Som inte gick så bra, hehe..
Skulle upp och jobba idag så orkade inte göra så mycket så efter några spel omgångar så blev det film & mys :)

Idag har jag bara jobbat, var riktigt lungt på morgnen. Sköönt och härlig dag tänkte jag men nej det kom sjukt mycket folk sen. Men fick ändå sluta 40 minuter tidigare :)

Efter jag slutade jobbade skulle jag egentligen träffat Stefan, men jag råkade somna på soffan (A) Så blev inget, så nu ligger jag i sängen och nyss kollat klart på filmen notebook, tror jag den hette. Sätt den förut men den är riktigt bram så skadar inte att se den flera gånger :)

Hoppas ni alla haft en trevlig helg :)





Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0