Snart midsommar och P&L !

Hej hopp ! 

Snart är det midsommar och Peace and Love !  Riktigt taggad på både..

Just nu sitter jag och skriver lista på vad jag ska köpa till Peace and Love och även lite saker till midsommar. Känns som jag har glömt någonting, men kommer väl komma på det när vi väl har åkt iväg. Tur att det finns affärer där så vi kan köpa det vi glömt ;)

Känner att jag kommer bli väldig fattig innan jag äns har åkt dit, drickan speciellt kommer kosta för mycket :O Vill inte äns tänka på hur mycket pengar man kommer spendera dem här senaste dagarna, men roligt kommer vi få det i alla fall...




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0