Sökt massa jobb !

Har sökt så mycket jobb just nu så jag knappt vet själv vad jag har sökt, känns som jag kommer typ söka samma jobb flera gånger. Måste nog lära mig att skriva upp jobben jag söker..

Sen i veckan ska jag ringa o söka jobb som servertris i Uppsala någonstans. Ska få numret av Lea, som även fått provanställning där i höst ! :) Gillar inte att ringa och söka jobb men någon gång måste man väl lära sig det också !

Jag även sökt jobb uppe i Åre som servertris och frukosvärdinna. Skulle vara kul att åka bort ett tag i vinter och träffa nytt folk osv. Vist jag hatar vinter o snö så är egentligen inte det bästa stället att söka jobb på men tror det skulle bli kul och en erfarenhet..

Varit på väg att söka jobb utomlands t.ex. som i Grekland, men struntade i det. Tror jag måste växa lite i mig själv först innan jag söker något sånt, men det är en dröm att åka iväg till Kreta i några månader och jobba!



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0