SOMMAR ! <3

Den här helgen har varit helt underbar och mysig. Spenderat helgen med bland annat Stefan och JP + massa andra trevliga människor !
Igår var det bakis dag för min del i alla fall, dem andra började dricka igår igen. Förstår inte hur dem orkade.. Blev bakis pizza, kortspel och filmmys.

Idag har det varit slapp dag också, blev glass på torget, minigolf (som jag förlorade på igen, men var mycket bättre den här gången, haha) sen blev det hem och filmmys igen ! Somnade till ena filmen så lär väl inte kunna somna i natt.

IMORGON blir det tvätta, packa, rensning på kameran,lite handling om Viktoria kommer in till stan och förhoppningsvis mys med Stefan..

PÅ TISDAG är det äntligen PEACE AND LOVE MINA VÄNNER ! Taggad som faaaan :))




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0