Tappade fantasin på vägen..

Ligger här i sängen och gör absolut ingenting, ligger mest o tänker o lyssnar på musik. Funderar på att gå ut och gå, kolla film eller varför inte sova ! haha

Jag skrev jämt dikter förut, älskade det. Känslan att få allt skriftligt, att få det man tänker på till något bra och till något vackert.. Vet inte vart den fantasin eller energin tog vägen någonstans. Vet bara att jag har tappat det någonstans på vägen. Har ingen fantasi längre att skriva dikter, vet inte vart, hur jag ska börja eller vad det ska handla om.

Kärlek och sorg har såklart alltid varit lättast att skriva om, men inte äns det kan jag skriva om längre.
Kanske är för jag mår så fruktansvärt bra just nu så jag inte kan skriva dikter, med tanke på att jag oftas skrev om kärlek o sorg men det borde inte vara orsaken till att jag inte kan skriva längre. Har nog mest tappat fantasin och energin till det !

Har försökt kommit på något bra ikväll att skriva, men det är helt tomt..

Inget jag kan göra åt får bara hoppas att allt kommer tillbaka ! :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: angelica

å tack gumman! :')



Helt konstigt det där!! Samma sak med ritandet, man blir som mer kreativ när man är lite down... Men hoppas det lossnar utan att du behöver bli sad <3

2011-06-12 @ 21:40:25
URL: http://wrah.blogg.se/
Postat av: Lisa - tecknar

Tack :D hihi

2011-06-12 @ 22:03:58
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

Tusen tack för dom fina orden.

kramar till dig

2011-06-12 @ 22:39:51
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0