Vila I Frid !

Många ungdommar i Enköping försvinner ifrån oss. Blir bara mer och mer :(


Som dem flesta kanske har läst på nyheterna så blev en flicka mördad i spanien för någon dag sen. Den tjejen kom ifrån Enköping och var bara 18år. Jag känner henne inte men vi gick i samma grundskola och har pratat någon gång med henne. Har även sätt henne på Uppsala bussen flera gånger. Fast jag inte känner henne så blir man självklart ledsen. Man kan inte föreställa sig hur det känns för familj,släkt och vänner speciellt för kompisen som var med när det hände. Hon blev skadad men hon hann fly. Man kan inte tänka sig hur hemskt det var när hon fick lämna sin vän där för att själv kunna överleva. Hur mycket man än vill hjälpa sin kompis så hade hon nog inget annat val..
 Finner inga ord till hur hemskt det är och vet inte äns hur eller vad jag ska skriva för att det inte ska bli fel. Men jag sänder en tanke till dig Sandra, din familj och dina vänner !

Vila i frid ! Hoppas du har det bra där uppe.. <3

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13198527.ab


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0