-

Jag har så många tankar just nu som jag inte kan hantera eller veta vad jag ska göra med dem. Om jag ska släppa eller försöka få klart om de leder något vart.
Från dag till dag så känner jag olika. Ibland kan jag inte släppa det jag har och fortsätter tänka om det stämmer eller om jag bara inbillar mig. Jag fick de besvarat men sen fick jag svårt att bestämma mig o var tvungen att göra ett val som gjorde att jag säkert såra någon men jag gjorde även det så mycket svårare för mig. Just nu får jag inte så mycket tillbaka eller besvarat så jag vet inte så mycket. Vågar jag, ska jag fortsätta eller ska jag bara släppa allt.
Ska nog bara ta dag för dag och sen visar det vad som händer med allt. De blir nog bra tillslut, förhoppningsvis :)
Skulle vara skönt att åka bort ett tag, träffa nytt folk och bara vara. Sen kommer tillbaka som en ny människa.


Förlåt för de negativa inlägget, ni förstår nog inte så mycket av det, knappt jag gör det men var bara tvungen att skriva av mig lite, de som jag hade innanför huvudet..

En bild jag tog på studentkryssningen


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0